დანიშნულება: ცუცხვათის საიდუმლეობა
4
|
3
|
2
|
1
|
|
სტრუქტურა
|
პრეზენტაციის დასაწყისი საინტერესოა
და მაყურებლის ყურადღებას იქცევს.
ერთი
იდეიდან მეორეზე გადასვლა შეუფერხებლად, ლოგიკურად და შეუმჩნევლად
მიმდინარეობს.
.
|
პრეზენტაციის
დასაწყისი საინტერესოა და უმეტეს წილად იქცევს მაყურებლის ყურადღებას.
ერთი
იდეიდან მეორეზე გადასვლა შეუფერხებლად და უმეტეს წილად ლოგიკურად მიმდინარეობს.
|
პრეზენტაციის
დასაწყისი გარკვეულ წილად საინტერესოა.
ერთი
იდეიდან მეორეზე გადასვლა, გარკვეულ
წილად ლოგიკურად მიმდინარეობს, თუმცა ზოგჯერ გადასვლები ბუნდოვანია.
|
პრეზენტაციის
დასაწყისი არ არის საინტერესო.
ერთი
იდეიდან მეორეზე გადასვლა არ ხორციელდება, ან მიმდინარეობს
ბუნდოვნად და არალოგიკურად.
|
შინაარსი
|
მიწოდებულიინფორმაციით,აუდიტორიაშესანიშნავადაცნობიერებს,ჩემს მიერ გადმოცემულ
ინფორმაციას.
|
მიწოდებულიინფორმაციით,აუდიტორიააცნობიერებს, თუროგორია
ცუცხვათის კარსტული მღვიმე.
|
მიწოდებულიინფორმაციით,აუდიტორიასელემენტარულიწარმოდგენაექმნება
ცუცხვათის მღვიმეზე.
|
მიწოდებულიინფორმაციით,აუდიტორიასწარმოდგენაარექმნება
ცუცხვათის მღვიმეზე.
|
პრეზენტაციისუნარ-ჩვევები
|
მოსწავლემთელიპრეზენტაციისმანძილზე ინარჩუნებს
წარმომდგენის როლს.
მოსწავლესაქვსპრეზენტაციისშესანიშნავიუნარ-ჩვევები: დგომისეფექტური
პოზა, ვიზუალურიკონტაქტიმსმენელთანმკაფიოგადმოცემადაყველასთვისგასაგებხმაზემეტყველება.
|
მოსწავლეთითქმისმთელიპრეზენტაციისმანძილზეინარჩუნებს
წარმომდგენის როლს.
მოსწავლესაქვსპრეზენტაციისკარგიუნარ-ჩვევები, მაგრამერთ-ერთასპექტშიესაჭიროებაგაუმჯობესება: დგომისეფექტური
პოზა, ვიზუალურიკონტაქტიმსმენელთან,მკაფიოგადმოცემაანხმისტემბრი.
|
მოსწავლეპრეზენტაციისზოგიერთინაწილისწარდგენისასინარჩუნებს
წარმომდგენის როლს.
მოსწავლესსჭირდებაპრეზენტაციისრამდენიმეასპექტზემუშაობა: დგომის პოზა, ვიზუალურიკონტაქტიმაყურებელთან, მკაფიოგადმოცემაანხმისტემბრი.
|
პრეზენტაციისწარდგენისასმოსწავლე
ვერინარჩუნებს
წარმომდგენის როლს.
მოსწავლესსჭირდებაპრეზენტაციისყველაასპექტზემუშაობა: დგომის პოზა, ვიზუალურიკონტაქტიმსმენელთან,მკაფიოგადმოცემადახმისტემბრი.
|
პირადიშეხედულება
|
მაყურებლისთვის სრულიად გასაგებია მოსწავლის აზრი.
|
მაყურებლისთვის გასაგებია მოსწავლის აზრი.
|
მაყურებელს უწევს მოსწავლის აზრის გამოცნობა.
|
მაყურებელმა ვერ შეიტყო მოსწავლის აზრი.
|
No comments:
Post a Comment