Saturday, November 24, 2018

მე-6 დღის რეფლექსია

მეექვსე დღეს გავეცანი შეფასების რუბრიკას და შევქმენი მოსწავლის საბოლოოშეფასების რუბრიკა და ავტვირთე ბლოგზე.
რუბრიკა პრეზენტაციის შესახებ
დანიშნულება: ცუცხვათის საიდუმლეობა


4
3
2
1
სტრუქტურა
პრეზენტაციის დასაწყისი საინტერესოა და მაყურებლის ყურადღებას იქცევს.

ერთი იდეიდან მეორეზე გადასვლა შეუფერხებლად, ლოგიკურად და შეუმჩნევლად მიმდინარეობს.



პრეზენტაციის დასაწყისი საინტერესოა და უმეტეს წილად იქცევს მაყურებლის ყურადღებას.

ერთი იდეიდან მეორეზე გადასვლა შეუფერხებლად და უმეტეს წილად ლოგიკურად მიმდინარეობს.

 


პრეზენტაციის დასაწყისი გარკვეულ წილად საინტერესოა.

ერთი იდეიდან მეორეზე გადასვლა, გარკვეულ წილად ლოგიკურად მიმდინარეობს, თუმცა ზოგჯერ გადასვლები ბუნდოვანია.

 



პრეზენტაციის დასაწყისი არ არის საინტერესო.

ერთი იდეიდან მეორეზე გადასვლა  არ ხორციელდება, ან მიმდინარეობს ბუნდოვნად და არალოგიკურად




შინაარსი
მიწოდებულიინფორმაციით,აუდიტორიაშესანიშნავადაცნობიერებს,ჩემს მიერ გადმოცემულ ინფორმაციას. 
მიწოდებულიინფორმაციით,აუდიტორიააცნობიერებს, თუროგორია ცუცხვათის კარსტული მღვიმე.
მიწოდებულიინფორმაციით,აუდიტორიასელემენტარულიწარმოდგენაექმნება ცუცხვათის მღვიმეზე.
მიწოდებულიინფორმაციით,აუდიტორიასწარმოდგენაარექმნება ცუცხვათის მღვიმეზე.
პრეზენტაციისუნარ-ჩვევები

მოსწავლემთელიპრეზენტაციისმანძილზე ინარჩუნებს წარმომდგენის როლს.

მოსწავლესაქვსპრეზენტაციისშესანიშნავიუნარ-ჩვევები: დგომისეფექტური პოზა, ვიზუალურიკონტაქტიმსმენელთანმკაფიოგადმოცემადაყველასთვისგასაგებხმაზემეტყველება.
მოსწავლეთითქმისმთელიპრეზენტაციისმანძილზეინარჩუნებს წარმომდგენის როლს.

მოსწავლესაქვსპრეზენტაციისკარგიუნარ-ჩვევები, მაგრამერთ-ერთასპექტშიესაჭიროებაგაუმჯობესება: დგომისეფექტური პოზა, ვიზუალურიკონტაქტიმსმენელთან,მკაფიოგადმოცემაანხმისტემბრი.
მოსწავლეპრეზენტაციისზოგიერთინაწილისწარდგენისასინარჩუნებს წარმომდგენის როლს.

მოსწავლესსჭირდებაპრეზენტაციისრამდენიმეასპექტზემუშაობა: დგომის პოზა, ვიზუალურიკონტაქტიმაყურებელთან, მკაფიოგადმოცემაანხმისტემბრი.
პრეზენტაციისწარდგენისასმოსწავლე ვერინარჩუნებს წარმომდგენის როლს.

მოსწავლესსჭირდებაპრეზენტაციისყველაასპექტზემუშაობა: დგომის პოზა, ვიზუალურიკონტაქტიმსმენელთან,მკაფიოგადმოცემადახმისტემბრი.
პირადიშეხედულება


მაყურებლისთვის სრულიად გასაგებია მოსწავლის აზრი.



მაყურებლისთვის გასაგებია მოსწავლის აზრი.
მაყურებელს უწევს მოსწავლის აზრის გამოცნობა.
მაყურებელმა ვერ შეიტყო მოსწავლის აზრი





No comments:

Post a Comment